به کونوهاگاکوره خوش آمدید!

نـــاروتـــو X بـــوروتـــو

دانلود انیمه ناروتو شیپودن Naruto Shippuden

  • author avatar نگارنده: Scarlet Stone
  • ۰۸ تیر ۹۹ ، ۰۲:۳۰
  • ۲ ۲۲۵۹۹

 

 

دانلود تمامی قسمت های ناروتو شیپودن Naruto Shippuden

 

 

 

زبان اصلی کیفیت720

(میانگین حجم هر قسمت حدود 80 مگابایت)

 

 

دوبله فارسی

 

 

همه ی قسمت ها یک جا(109 گیگ)

 

 

همه ی قسمت ها به صورت فشرده تر(55.5 گیگ)

 

زیرنویس فارسی به صورت یک جا

 

 

 

دسته بندی :
 ناروتو شیپودن

دیدگاه ها [ ۸ ]

اینجا منظورت مگ بود یا گیگ ؟؟؟ 0_0

😂😂😂😂

نه عزیزم منظورم همون گیگ بود...
همه ی 500 قسمت تو یه فایل زیپه برای کسی که حوصله دانلود تک به تک رو نداره

برای دانلود دونه به دونه ش اونی که نوشتم زبان اصلی کیفیت 720 رو بزن (میانگین حجم هر قسمت حدود 80 مگه)

یا ابلفضل چقد زیادححح

من برم انشرلیه خودمو بخونم

برو بخون😂
من از هشت سالگی دارم میبینم

یا ابلفضل پیر شدی ولش کن جوونیت سرش رفت خخخ

عاره واقعن
خیلی کشش میدن

بگذریم...
کیپاپریییی!
فن چ گروهایی هستی؟
بایست عم بگو لطفن

یه عالمه گروه 

مهماشو میگم حالا

blackpink rose

bts  suga j_hope

g_idle soyoun

kard jiwoo

redvelvet seolgi

twice 

 

ایول مثل خودم مولتی فندومی*-*
اسمتو نپرسیدم😶... اسم من ساره س
EXO Luhan
Bts V
G idle soyoun
Blackpink Jennie
Got7 Yugyeom
Superjunior Donghae
Nct127 Yuta
Nctwayv Lucas

یوح 

بهبه 

 من آیلینم 

من خیلی دوس دارم فن گروهای دیگه هم شم ولی وقتشو ندارم

منم خیلی دوست دارم فن گروه های جدید بشم ولی سخته:"(

سلام 

بدون سانسوره؟؟

دوبله فارسیشو نمیدونم
ولی زبان اصلیش بدون سانسوره😊

خب میشه ببینید و به من اطلاع بدید

 

همین الان دیدمش و بدون سانسوره مثل اینکه
اگه قسمت اولشو ببینی متوجه میشی بدون سانسوره😅

سلام 

میشه صوت دوبله ناروتو شیپودن قرار بدی

با تشکر

صوتش فقط تا قسمت 175 موجوده ☹️☹️☹️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">