به کونوهاگاکوره خوش آمدید!

نـــاروتـــو X بـــوروتـــو

اطلاعیه مهم انیمه بوروتو Boruto

  • author avatar نگارنده: Scarlet Stone
  • ۱۵ تیر ۹۹ ، ۰۰:۵۵
  • ۳ ۸۹۵۴

 

☑️☑️☑️ویرایش شد☑️☑️☑️

 

 

{اطلاعیه مهم!!

انیمه بوروتو به دلیل کرونا به حالت تعلیق دراومده

 بعد از پخش قسمت 154، دوباره قسمت های ابتدایی انیمه پخش شده معلوم نیست قسمت 155 کِی پخش شه

 

لطفا صبور باشید♥♥♥}

 

 

 

{شایعه شده که قسمت 155 بوروتو 5 جولای (یعنی 15 تیر) منتشر میشه... فعلا در حد شایعس}

 

قسمت 155 منتشر شد

کلیک کنید

 

و کسایی که درمورد فیلر از من پرسیده بودند حتما...

کلیک کنید

 

برای دانلود مانگا بوروتو کلیک کنید

 

دانلود همه قسمت های بوروتو

دانلود همه قسمت های سری اول ناروتو

دانلود همه ی قسمت های ناروتو شیپودن

 

دسته بندی :
 بوروتو

دیدگاه ها [ ۱۸ ]

ممنون بابت اطلاع رسانیتون.  فقط ی سوال . قسمت فیلر هیماواری و فیلر میسوکیچی هست ؟ منظورم اینه ک یعنی چی ؟! 

خواهش میکنم😊
فیلر ها قسمت هایی از انیمه هستن که ربطی به داستان اصلی انیمه ندارن و برای طولانی شدنش پخش میشن...قسمت 155 بوروتو هم که به حالت تعلیق دراومده فیلره

کارتون جالبیه ای

 

 

به این سبک میگن انیمه😊

سلام ممنون به خاطر سایت خوبتون♡

ممنونممم😊😍
بلاگ هنوز کامل نیست ولی ممنون از نظرت عزیزم

تا الان فک میکردم اون قسمت های فیلر مال داستان اصلیشه حالا فهمیدم برای زیاد شدنشه

من خودم فیلر ها رو دوست دارم😊به نظرم جالبن

سلام .معلوم نیست که از کی دوباره شروع به پخش میکنن؟؟

نه هنوز معلوم نیست😢😢 ممکنه تا تیرماه طول بکشه

قسمت 155 رو که داخل سایت زدین اضافه شده رو باید از کجا دانلود کنیم؟

قسمت 155 هنوز منتشر نشده انیمه وقفه خورده😊

میشه سایت رو بذارید

کدوم سایت؟؟🤔🤔🤔

بابت اطلاع رسانیتون ممنونم.

سری انیمه ناروتو،ناروتو شیپودن واقعا شاهکار بود...

از 2004 تا حالا دارم تماشا میکنم و الان ک نزدیک 30 سالمه از دیدنش لذت میبرم.

شدیدا منتظرم ادامه این انیمه پخش بشه😃

خواهش میکنم کار خاصی نکردم😊
آره واقعا بینظیر و شاهکار بودند😍💕
اوه واقعا عالیههههه 😃😃😃سال 2004 من یک سالم بود😅 اولین بار هشت سالم بود که میدیدم
اکیدوارم زودتر پخش شه...😢😢

کی پس قسمت ۱۵۵ رو می زارید

متاسفانه قسمت 155 هنوز در شبکه های ژاپن هم پخش نشده دوست عزیز

 جالبه این انیمیشن عالیه فقط نقص داره اونم اینه که زمانش کمه چنین انیمیشنی باید تو دنیا منتشر بشه از اول عمرم چینین چیز عالی ندیدم لطفا فقط بگین مانگای رو از کجا نگاه کنم

 

کلیک کنید👇👇👇

سلام عرض میکنم ببخشید منظورتون اینه که الان از فیلتر چیه؟ مثل قسمت ۱۵۴ که به هیماواری مربوط بود؟؟

فیلتر نه...فیلر
پست جدید سایت کمکتون میکنه 👇👇👇


ممنون با بت اطلاع که دادین ولی یه چیز میگم ناراحت نشین باور کن الان من ریش در آوردم من 

خواهش میکنم😊

من چرا باید ناراحت بشم؟؟!🤔

میگم شما پیج اینستاگرام دارید که اطلاع رسانی کنید بینم کی بوروتو قسمت 155میاد

 

نه متاسفانه
15 تیر همینجا سر بزن اگه اومده باشه تو همین پست مینویسم

خیلی انیمه با حالیه فقط لطفا می شه بگید چرابوروتو بزرگ نمیشه میخوام زودتر بزرگ شه تا همه چیز رو دربارش بدونم ؟plaeseپس اگه میشه  توضیح بدین ممنون به نظرم این انیمه لیاقت بهترین ها رو داره 

 

خیلی انیمه با حالیه فقط لطفا می شه بگید چرابوروتو بزرگ نمیشه میخوام زودتر بزرگ شه تا همه چیز رو دربارش بدونم ؟plaese و اینکه این انیمه خیلی کوتاهه چرا نمیشه بگید چرا این قدر این انیمه کمه باید چنین چیزی مدال اسکار انیمه ها رو بگیره.

 

 

والا سوال خودمون هم هست😟😟😟

همهمون مشتاقیم تا بوروتو بزرگ شه و هیجان بیشتری به انیمه ببخشه
تایم انیمه های سریالی معمولا 20 دقیقه الی 30 دقیقهس اکثرا 23 دقیقه ای هستن
اره واقعا اسکار حقشه

خیلی ضد حال بود تازه قرار بود کاواکی و گروه کارا بیاد که کرونا گند زد من شدیدا منتظرم😭😭😭😭که فیلر میتسوکی بیاد راستی امروز چند تیره؟

آرههه واقعا ضدحال بود تازه به اصل داستان رسیده بودیم 😭😭😭

فردا 15 تیره...
شاید فردا بیاد
من که میگم زیاد امیدوار نباشیم

واقعا انیمه عالیه من خودم عاشقشم، خیلی ضد حال خوردم وقتی دیدم از قسمت 155 به بعد نیومد این کرونا گند زد به زندگیمون 

واقعا عالیه!
یکشنبه قسمت 156 میاذ

قسمت 157 کی میاد؟ 

تو سایت قرار گرفته که^^
هر قسمت یکشنیه ها پخش میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">